Faye op zoek naar pinguïnes in australië...

Sydney

We zijn aangekomen in Sydney !

De vlucht viel goed mee en ik heb denk ik niet echt last van een jetlag, het is hier nu 12.52 in de namiddag, dus er is een tijdsverschil van 10 uur. Ik heb op het vliegtuig ook het een en ander neergekrabbeld, maar kheb dit nu niet bij mij, dus zal het later deze week eens overtypen, het vliegtuig gebeuren is een serieus verhaal op zen eigen.

Maar goed, we zijn in sydney... we zijn in sydney, besef het nog altijd niet te goed denk ik. Het is en het zal nog serieus wennen worden, zoveel is zkr, maar het is iets waar ik voor wil gaan !!

Het hele douane gebeuren viel eigenlijk heeeeeeeeel goedmee, er hingwel een bord dat channel 7 aant filmen was voda luchthaven program, ma wen we ni gezien. We hebbenverschillendemalen aanmeerderemensen ons aangifte formuliertje moeten tonen en die stuurde ons eerstRechtdoor, demensen van Rechtdoor stuurden ons naar 1 en de mensen van 1 stuurden ons naar rij 13. Ze waren allemaal vre vriendelijk en geruststellend, no fuss at all. Zen ziender e ki no mien schoenen gekeken of dat er geen aarde met vergiftigde belgische grond aanhing, mo da was inorde. Ook me voorraad pillen dak meeheb, vormden geen probleem. En hup we waren toegelaten.

De transfer van de luchthaven na de jeugdherberg, was jammergenoeg niet vlekkenloos. Zij hebben ons niet gevonden en wij hen niet. Dan hebben we naar hun gratis nummer gebeld en vertelden ze ons dat we best taxi namen en dan zij die wel ging trgbetalen, wat ze ook deden. We slapen met zes op een kamer en die is zoals je hem zou verwachten, ni te groot, ni te klein, stappelbedden en e bitje plekke vo je bagage.

Momenteel in de 'lounge' van onze hostel, waar er gratis internet is, vandaar dit uitgebreide verslag. Hopelijk vinden jullie het wel oke, ik vind het in ieder geval fijn dat ik het kan delen.

Tis hier mooi weer en we zijn sebiet terug een beetje gaan verkennen.

Tot de volgende

Faye x

Reacties

Reacties

Grote Zus

Allee, tis te hopen da je olle dagen een twa got schrieven want teerste dak snuchtends doen is met mn tastje kaffie vo mn computer kommen zitten vo te kieken no je blog :-)

felly

ja wi faye, mien kraam got veel aan staan (tegen alle gewoonten in :-)).
Heb kriebeltjes in jou plaats x

felly

Net sydney-klokje geïnstalleerd, ge meugt verre no junder bedde, en ik moeten nog gon zwemmen!

mama

dag keppe,
ken juste lik kelly ook n uurwerkje op australische tijdgezet
laat mo dikwijls etwa weten wi
ga maar gaan verkennen en laat dan iets weten hé
dada

Geert

Hey Faye,
een geruststelling dat je goed aangekomen bent!
Ik volg ook jouw blog en kom iedere dag wel eens kijken naar jouw nieuwe avonturen.
Safe travels!

robin

blij da je goed bent aangekomen,
ben al benieuwd naar jou 1ste grappige kokkenei verhaaltje! x

Thomas

Antwerpen mist je al ;) tzal wel even wennen zijn zeker.. Maar toch goed dat je al goed bent aangekomen :) Ik zal je blog zeker volgen dus hou ons zeker op de hoogte van al je avonturen!

Grote Zus

kpeize da je olle momenten nu wel got upstoan; dus happy birthdaaaaaaaaaaaaaaaay hé :-)

en ik gon der nu in kruipen zi

xxxxxxxxxxxxxxxx

Pieter 'Pierre' Verrydt

Hay,

Tis daar nu wss iets van een 10.15u ofzo. Dus bij deze op je blog ook nog eens een gelukkige verjaardag é!
*-xxx-*
Party party, afterparty!! :-)

Kokkenei herself

merci allemaal ! voel me altijd stukken beter als'k iets kan lezen van jullie 'het thuisfront' xxxxxxxx....

Grote Zus

allee kgon ton nog een kir een twa schrieven ost je beter doet voelen ;-)
Hopelijk geen regen meer gehad op de BBQ
xxx

Nicanonymous

Happy b-day en good luck met je search for pinquines :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!