Faye op zoek naar pinguïnes in australië...

En dan...

Allrite, so this is my last week in Australia ! Still can`t believe it… Time went by so crazy fast and yes now I don`t want to go home anymore ! Maar das mss maar goed ook, das des te meer een bevestiging dak ier een fantastisch tijd eb gehad, zkr de tweede helft van dit avontuur was super.

Ben momenteel my way down aant maken, op zo`n 900 km van Sydney zit`k nu, die laatste km`s zal ik binnen enkele dagen met de Greyhound bus overbruggen. Mijn laatste oz roadtrip gaat langs de oostkust, het laatste deeltje van Australie dat voor mij nog onbekend was. Die trip langs de oostkust ben ik begonnen in het Noorden in Cairns, oorspronkelijk had ik een ride-share gevonden met drie Franse jongens, net zoals wij altijd ander backpackers meenamen in onze auto, ging ik nu zelf mee met hen. Op zich gn slechte beslissing, maar het gevoel was er niet en na een weekje besloot ik weer verder alleen te reizen. Ik boekte een hop on hop off bus ticket om mij reis verder te zetten richting Sydney. Kben onder andere drie dagen 4wd`n op een zand eiland ( Fraser Island) ben naar een groot Water Pretpark geweest in Surfers Paradise waar ik trg afsprak met Lisa ( een vriendin uit Broome) Heb kort een bezoekje gebracht aan Brisbane en nu in Byron Bay waar ik als alles goed gaat, morgen ga skydiven !

En dan, dan zit het erop. Dan ga ik terug maar huis en ga ik me denk ik mss een beetje verloren voelen, want wat doe je als je trg thuiskomt van een reis die negen maand duurde…

Reacties

Reacties

Wouter

Wat een reis. Ik heb af en toe iets mogen meevolgen en was telkens een tikkeltje jaloers. Dat er nog veel van die mooie reizen mogen volgen...

Groetjes
Wouter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!