Faye op zoek naar pinguïnes in australië...

Bijna terug thuis ...

Veel meer dan de titel valt er eigenlijk niet te zeggen, binnen enkele uren ben ik inderdaad terug thuis, momenteel in Abu Dhabi en straks na ng een korte vlucht vn een zevental uur zal ik landen in Zaventem. Voor het eerst terug voet zetten op Belgische bodem na 9 maand. Tis gelijk of dan de mensen altijd zeggen, ma tvoelt ook echt alsof ik gister pas vertrok en deze afgelopen 9 maand nog oneindig lang leken ... Dat is allemaal voorbij nu en ik ga het enorm hard missen! Twas fantastisch en tis raar om nu terug naar het eens vertrouwde Belgie te keren, want ik heb zonet mijn tweede thuis in de wereld moeten verlaten ... Andere reizen komen er nog zkr! Soieso! Mijn laatste week in Australie bracht ik door in Sydney, waar het vooral uitbollen was, samen met een andere Belg heb ik me nog tegoed gedaan aan wa toeristische attracties alvorens men veel te volle rugzak te nemen en opt vliegtuig te kruipen. Tot zo. X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!