Faye op zoek naar pinguïnes in australië...

Hostels

Misschien ook eens een woordje uitleg over de jeugdherbergen, voorlopig nog maar in 1 hostel geslapen, dus totaal nog geen eigenlijkervaring in dit onderdeel. Dit is meer bedoeld om de bezorgde zussen en mama gerust te stellen. Niet zo bijzonder intressant dus, maar goed hier zijn de details ==>

Nu zitten we in hetWoodduck Hostel, het is er eigenlijk heel fijn, we slapen in een kamer van zes, maar momenteel is het enkel annelien, ik, 'the swedisch guy' en Scarlet - het engelse instant vriendinnetje die ons dumpte voor landgenoten - die er slapen, dus eigenlijk plaats genoeg. Onze kamer ligt op het derde verdiep, samen met de andere kamers, opt vierde verdiep ist dakterras, waar we een mooi uitzicht op sydney by night hebben. Opt tweede is de badkamer, 1 voor de jongens en 1 voor de meisjes

Wink
en opt eerste ligt de keuken en de living. In de keuken staat er een gigantische frigo waar iedereen z'n eten in een zak van Coles staat. Coles is zo wat de local supermarket, waar je eigenlijk alles kan vinden tegen de prijs die we gewoon zijn in belgie. Ons eten komt dus vandaar en staat in een genaamtekende zak. Dus no worries ze stelen men eten niet. 's morgens hebben we gratis ontbijt, op hetmenu staat:boterhammetjes, confituur, peanutbutter, vegimite en cornflakes. Lunch en dinner fix je zelf. Op het eerste verdiep is er ook de tv zaal waar je gewoon op je gemak beetje in de zetels kan chillen. Voila zo ziet onze hostel er uit. Ojaand a bit further down the road we have the lounge, waar we gratis internet hebben, joepie !Helemaal zo slecht nog niet he...