Faye op zoek naar pinguïnes in australië...

De vliegtuigavonturen

Ik heb dit stukje geschreven toen we ergens tussen 2 en 3 november opweg waren naar Sydney.

Binnen 06.05 uur zouden we moeten aankomen in SYDNEY. Ik heb geen flauw idee hoe laat het nu is in belgie of in de rest van de wereld. Het zou nu in Sydney in 12.53 a.m. moeten zijn volgens het schermpje hier voor me.

De vermoeidheid en de mottigheid vallen eigenlijk heel goed mee. De eerste paar uur nadat we waren opgestegen uit Abu Dhabi heb ik vooral geslapen. Daarna heb ik me goed kunnen bezighouden met de immense keuze aan films, series en muziek die werd aangeboden op me fancy computerschermpje int vliegtuig. ZOT veel keuze: Inception, The Other Guys, Salt, Twilight shizzle...

Keb trouwens ook 250.000 dollar gewonnen met de vliegtuig variant van euro milions, we veronderstellen da we dat bedrag mogen innen opt einde van de vlucht (jaja vliegtuighumor, wij vonden het idee hilarisch, maar wij zijn dan ook alweer twee dagen onderweg.

Oja en het eten is ook echt wel lekker, keiard verwend geweest met ijs, popcorn, nootjes, muselirepen, ...you name it, we ate it ! Misschien ook even wat over de eerste vlucht, die van BRU na AUE. Die begon eigenlijk wel vrij aangenaam, gezien de omstandigheden. Na verschillende tieste momentjes kwamen ze langs met de aperitief. Geef toe, geen slecht begin, vodka orange smaakte wel op da moment. Oja en dit in combinatie met nootjes en een aflevering van Bones (jaja Sofia Lorren, zelfs de maandag avond opt vliegtuig gaat Bones-avond door). Naast ons zat een fascinerend oud indisch vrouwtje, die volgens Annelien uit een stam afkomstig was, zij snapte allemaal niet te veel van het touch screen ding voor haar, maar ze lachte wel heel vriendelijk.

Ondertussen nog 05.39 te gaan. Whoop Whoop ! Tblijft surreal dat ik weg ben naar Sydney, maar tfascineert wel en ik verlang er ergens wel naartoe.

Oei daar is de steward weer, voor de derde maal met 1 of ander on board karretje, hhmm wa is die toch aant transporteren... Hopelijk raak ik straks door de douane en kan ik dit posten eens aangekomen in Sydney !

Toedeloe !

P.S.: Me gat doe zeer van zolang stil te zitten ...

Reacties

Reacties

Didier

't is wel wijs, soooo jealous! :)
Al goe gelachen met uw verhalen en ge zijt nog maar begonnen :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!