Faye op zoek naar pinguïnes in australië...

Ik wil niet weg.

En dan moet je alweer weg uit Thailand, ook al wil je niet weg. Het was hier echt fantastisch, een plaats waar ik zkr trg zal komen.De laatste paar dagen brachten we hier door in Chiang Mai waar we zoals ik eerder al zei op juMgletocht zijn geweest. Een heel leuke ervaring, drie dagjes in de thaise bergen naar de bergstammen, de watervallen, de olifanten en heel veel natuur. We brachten de nacht telkens door in een hut bij een van de stammen, we gingen olifanten rijden, echt rijden zoals in op hun nek zitten en goed vasthouden als ze de berg op wagelen in de jumgle. De watervallen waar ook zeer mooi en koud en op het lijstje stond ook ng bamboo raften. Drie dagjes in de wildernis weg uit de drukte om nooit meer te vergeten. Chiang mai is een heel leuk stad, waar er veel te gebeuren valt, maar net ietsje te druk en te groot. Ik vond de stad in het midden vn Thailand waar we een paar dagen langs de river Kwai doorbrachten, veel aangenamer en rustgevender. chiang mai waren er dan weer heel veel leuke gezellige cafetjes, leuke marktjes, leuke winkeltjes, en heel veel mooie tempels. De cultuur is hier echt mooi en tmidden vant stad staan prachtig kunstig met goud versierde tempels. Subliem. Elke stad en elk deel is anders en ik heb genoten. Vanavond vertrekken we met de slow boat richting Laos. Waar we normaal op 14 februari zullen aankomen, een nieuw avontuur komt ons tegemoet. Vele groetjes vn mij, de olifanten, de tijgers en de aapjes. X

Reacties

Reacties

annemie demarest

fayke, ge zijt toch een ongloofelijke gelukzak zoveel mooie ervaringe op te doen. Ik vind het zelf zeer leuk je verhalen mee te volgen , zo deel ik een beetje in het avontuur.veel succesbij de volgende etappe
brugse groetjes
anemie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!