Faye op zoek naar pinguïnes in australië...

Aloha & Welkom

- Dit is eigenlijk een tekst da hier al stond door dien site zelf, ma kom et legt et goe uit en azo zijn jullie direct mee met alles ;-) -

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensmijn reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Faye

Reacties

Reacties

papa

faye past goed ip en doe nie te zot
wij zijn blij dat je goed bent aangekomen in sidney
laat van je horen hé

mama

k zien blie dak do juste je totje g ezien en dak je hoort en

mama

we zouden hier beter ook n blog maken daj kan zien hoe dat het gaat in belgenland en int land van de farao's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!